I know you want me ;)

Sitter hemma i pappas tomma lägenhet just nu, tom för att pappa ska flytta till en större lägenhet med sin flickvän, har gjort klart hans Photpearl, som han har beställt :)
Hittade ett headset för 399 kr på Elgiganten, hoppas bara att den inte är sönder, råkade tappa den i golvet. eller ah, min syster slog till den, så att jag tappade den ;o haha! och eftersom att den var så billig så köpte jag också en hylla för 99 kr på IKEA. Och när jag skulle betala, så stod de att mitt kort var oläslig eller nått ;o har stått så på flera andra affärer också. Men jag kunde betala med kortet på elgiganten ;o weird.. men nästa vecka ska jag och mamma in till stan och beställa ett nytt kort. Undrar om de kostar extra om man vill ha en bild på den.. måste fråga. Skulle vilja ha de =D haha. då blir kortet mer personlig och snyggare =D haha!

Men snart kommer pappa och ska skjutsa in mig till koslva :) måste testa mitt headset;p


Kommentarer
Postat av: malin

det kostar 200:-/år om du ska ha egen bild X) trorde var så ialf

2009-12-27 @ 15:23:46
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0