När det är mörkt, ska jag lysa för bara dig

Hey! :)
Det regnar idag
igen. kan det inte blir liite finare väder, det som har varit någorlunda fin de senaste dagarna. varför kunde inte de få hålla i sig ett litet tag iallafall? ;o moder natur är taskig just nu. Fast, det kanske är för att vi människor förstör naturen? och nu vill hon hämnas genom att ge oss regn? ;o hm. de låter vettigt. haha

för ett tag sedan var jag nere vid gymmet. fast kunde inte vara där så länge som jag ville. började få ont i magen efter ett tag ;/ inte bra alls! inte nu när skolan börjar snart..
snart ska jag iallafall fixa mig, och sedan hem till Malin. Bleka hennes hår och sådant :) hehe.

vad ska ni göra idag ? :) något trevligt hoppas jag! :)



Jag och Malin, i sthlm, innan britney's konsert :)

Kommentarer
Postat av: maegy

Sv: :'o



Thihi va söta vi är :D

2009-08-21 @ 13:59:12
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: emelie♥

hej, nu har jag startat tävlingen "veckans blogg", va gärna med ;)

2009-08-21 @ 21:16:45
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/
Postat av: emelie♥

okej, säjer till om du kommer med i "finalen" ;)

2009-08-21 @ 22:40:10
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0