It's a beautiful day today

hey! gårdagen var helt klart ett plus! hade jätte kul, pratade, skrattade, sjöng singstar, spelade Buzz och kollade på ps. I love you, den var riktigt bra faktiskt, humor, sorgsen, glädje! perfekt! =D haha sedan gick jag, alex, michelle och frida hem till mig, de sov hos mig. spelade "flaskan", pratade och skrattade :)
kommer in lite bilder senare. som jag tog med min mobil. hehe :)

snart komma mina 2 bröder hem hit, och även min älsta broders flickvän kommer även, vi ska äta mat och sådant. och runt 4 ska jag ner till kyrkan, och planera inför detta konfirmand år :)
men nu måste jag hjälpa mamma med maten!


Ha en bra dag! pusshejs ♥

Kommentarer
Postat av: nyström

sv: hahah ja kanske hade en dålig dag? ;)

2009-08-23 @ 14:35:55
URL: http://sofinystrom.blogg.se/
Postat av: adina ♥♥♥

fin blogg , & hur får du bort ramen runt bilderna ? ;o

2009-08-23 @ 15:22:33
URL: http://aadinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0