All I could do was cry


Min nya väckarklocka! är den inte allt för söt? =D haha! den finns på Lagerhaus för 199 kr :)
och i morse fick jag använda min gamla mobils alarm. och chansa på att jag ställde in rätt tid.
mobilen ser för tillfället ut såhär:

Man ser rättare sagt inte så mycket ;o haha! Tappade den på golvet i skolan för ett antal månader sedan (a) hehe

Skoldagen var rätt okej idag! först bild hela förmiddagen, då skulle vi rita ut en stol i olika perspektiv i en romb(tror de var så de hette xD ), och så skulle vi rita en cykel xD Haha, och även rita av olika föremål på ett papper med kol-pennor ;p hehe. rätt så kul. fast det blev rätt cpigt. hehe (a) hade tänkt ta kort på de, men glömde helt bort de. gör de nästa vecka om jag kommer ihåg då ;D hehe. sedan lunch. och efter de hade vi Foto, där vi fick en föreläsning om hur den funkar och så, fick även kolla in i en kartong med ett hål i xD haha! och så fick vi reda på vad vi skulle göra på fotokursen varje tisdag ända fram tills julen! ska bli så kul! =D älskar att fota! =D och nu ska vi få vara i en fotostudio också! ååh jag längtar! min tvilling ska vara med modell då också ;D hehe. det kommer bli perfekt! =D haha!

Kommentarer
Postat av: adina

hahaha fin väckarklocka!

2009-08-25 @ 19:43:13
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: nyström

hahahah fan va cool klocka!

2009-08-25 @ 20:44:59
URL: http://sofinystrom.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hur kan du ens se nått på mobilen :P

2009-08-28 @ 21:31:00
URL: http://mmelissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0