solsken <3

ååh, solen och hela vädret har varit så bra idag! riktigt härligt ute, och jag har varit ute nästan hela tiden sen jag slutade, gick först till bibblan med alex, anna och carro, lämnade min berlinmuren bok ;p hehe. sedan gick jag, alex och anna lite på stan och hade allmänt roligt ;p hehe. sedan beslöt vi oss för att äta lite pizza. jammsie :) hehe, efter det runt en 20 i 6 eller nått, begav sig jag och alex till tågstationen för att vänta på att tåget skulle ta oss till kpg. och vart så himla glad då, satt på en bänk bredvid alex och läste, medans solen lös i ansiktet, jätte skönt var det. skulle ha kunnat sitta där 1 extra timme bara för att det var så skönt. men efter ett tag kom tåget. När vi kom till kpg var vi tvugna att vänta på bussen. och även där satt vi ute i skolan. haha, jag och alex lär ha världens bästa humor xD vi satt och kastade små kvistar på varandra xD och höll på att ddö av skratt x) hehe. jätte kul var det iallafall ;p och när bussen kom, så var jag inne i en sådan dära skratt attack, där man skrattar åt exakt allting. Och vet ni vad buss chaffisen gjorde då? han körde fram, sen stannade han, och när vi kom för att kliva in, så körde han en liten bit fram, och så gick vi och ställde oss framför dörren igen, och då körde han fram igen xD haha, det var roligt xD jag började nästan gråta. så mycket skrattade jag xD hehe.
aja. nu är jag iallafall hemma, och tror att jag snart ska börja plugga matte ;p då kanske man får sluta tidigare i morgon ;p hehe.
aja. ni får ha den bra! <3

Kommentarer
Postat av: Aleeks

HAHA, ja, våran humor äger. XD Fan askul med våran pinnfight och allt vad vi gjorde. xD Och jäkla härligt väder. :) Men det där med bussen var fan inte kul, ändå höll du på att dö av garv? XD <33

2009-04-02 @ 10:42:29
URL: http://apanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0