skolan -.-

gud vad trött jag var i morse när jag vaknade, ville bara lägga mig ner igen och somna om (a) *drömmer mig bort till en värd där man får sova istället för gå till skolan* xD haha. iallafall, när jag skulle gå till tåget, så kunde jag knappt gå pga. mitt skavsår på lilltån, så gick till en busshålls plats i närheten och tog bussen dit istället, och var asnervös över att bussen skulle vara sen så att jag missade tåget. men som tur var så gjorde jag inte de. sedan när vi kom till v-ås fick jag mina mig genom att gå hela vägen till skolan.. det gjorde ont :( hehe. men nu är jag iallafall här. och ska snart ha engelska, har typ nationella idag, där man ska prata-.- kommer inte gå bra alls xD haha! jag suger på engelska (a)
annars händer inte så mycket. ska hem till mamma senare iallafall. tror att jag hade tvätt tid också ;p hehe.
men aja. nu ska vi gå till lektionen. ha't bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0