nya skor :D

köpte nya skor idag, så nu har jag ont i fötterna xD haha. men dom är assköna och super fina :) lite pina får man allt tåla xD hehe.
sitter iallafall hemma hos bästiz nu <3 vi har gått lite på stan, och nu vet jag inte vad vi ska göra ;p hon tvättar iallafall bort sitt smink. så jag passade på att skriva någon rad här, var ju ett tag sedan nu tror ja (a) hehe.
skolan har varit ganska så lugn, hade först data. där vi fick göra en inlämnings uppgift, gick väll bra tror jag. efter det lunch. åt lite grann. Sedan var det Samhälls ekonomi, näst sista lektionen innan de stora provet. så blev massa repetion av de vi gått egenom redan. och plugga lite själva. inte för att det blev mycket plugg just då (a) hehe, satt nere i café koppar och pratade.
slutade iallafall runt halv 4. åkte hem. gick till stan och köpte mina skor. sen har jag bara umgåts med bästiz <3
och så ska jag sova i lägenheten i natt igen ;D hehe. skönt att vara själv ett tag :)


skorna jag köpte, ångrar verkligen inte att jag gjorde de :) <3 dom är assköna. fast, det blev lite varmt i dom (a) hehe
jj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0