Namnsdag ;p

god morgon (:
idag står det Nadja i kalenderna bland namnsdagar, så grattis till mig idag (:
och så säger vi ett stort grattis till evelina som fyller 17 idag :) <3 så grattis till henne! och samtidigt kan vi passa på att hoppas att hon har det bäst i thailand nu :)

Har just duschat och sminkat mig, nu sitter jag här och lyssnar på westlife och dricker juice :)
Runt ett drar jag till bussen påväg till v-ås där jag ska möta upp Anna, Alex och Michelle. sedan blir det åka vidare hem till Johanna och träffa hennes pöjk och annat folk (: Han kommer ju fan ända från England, och tror att han skulle åka tillbaka hem i morgon, men jag är inte rikigt säker på de ;p hehe
men ja, roligt ska det nog bli (:
kommer hem i kväll, och då ska jag troligtvis träffa Bästavän igen <3
skriver kanske senare om hur det var i v-ås (:
Ha en bra dag! <3


Låter är rusikgt bra! <3 the veronicas - Leave me alone

Kommentarer
Postat av: Aleeeeks

Grattis på namnsdagen :D I efterskott... (a)

2009-04-14 @ 11:37:04
URL: http://apanka.blogg.se/
Postat av: nadja

danke ;D

2009-04-14 @ 13:47:20
URL: http://nadjaisthename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0