Maybe there's beauty in goodbye?

Searching for the truth in your eyes
Found myself so lost don't recognize
The person now that you, you claim to be
Don't know when to stop, or where to start
You're just so caught up in who you are
Now you're far too high for me to see
I'd never thought that we'd come to this

godmorgon! :)
ska snart platta mitt hår. ska åka med 10.40 bussen till kolsva senare, hem till mams :) så då kommer jag inte ha någon data. för min är cp! ;s så då kommer jag inte kunna skriva ;/ sorgligt.. hehe
gårdagen var helt okej, gömma och leta påskägg. prata, skratta, sjunga, köra twister och charader. det var nog vad dagen bestod av ;D hehe. roligt var det iallafall (:
idag vet jag inte vad som händer. ska malin och amanda ska iallafall hem till mig, eftersom att mamma ska färga amandas hår, och klippa malin(?).
men aja. ha en bra dag/dagar :) <3
och btw. glad påsk, om jag inte hittar en data och kan skriva innan dess x)


bästavän & mig <3

Kommentarer
Postat av: malin

us against the world <3

2009-04-09 @ 15:55:05
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: nadja

for evere and always<3

2009-04-14 @ 13:46:35
URL: http://nadjaisthename.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gud vilken fin bild på er! :D

2009-10-22 @ 22:43:37
URL: http://riseabovethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0