lunch=usch

hey ;p
haft Miljö hela morgonen, första timmen var det en föreläsning om biljöproblemen och så. rätt så intresant, fast mina fötter somnade flera gånger, då man fick sitta på golvet på grund av att vi ska få nya bort och sånt inne i salen, så det fanns inga stolar eller nått där inne. efter det fick vi en halv timmes rast. sedan skulle vi sitta i Basgrupperna och skriva ett kontrakt. Min basgrupp är faktiskt inte så dålig som jag trodde att den skulle vara. (erkänner, jag hade lite förutfattade tankar om de jag är med) men det ska nog bli bra.
och sen dessutom, i morse så gick jag och michelle till en av våra lärare, för att prata om hajken vi ska på i slutet av projektet. För vi ska till rom den veckan. och vi kommer hem på torsdag hetermiddag, och hajken börjar på torsdagen på morgonen. så jag var jätte rädd för att vi skulle missa den. men vi får komma senare. och på grund av att vi missar över halva dagen, så ska jag, michelle och våran idrotts lärare ut och gå en hel dag med packning och sånt xD haha. men vi missar iallafall inte övernattningen :) hehe.
hade föresten lunch nyss. och det var inte gott alls. åt lite potatismos, sallad och 2 mackor.
om sådära 10 minuter ska vi gå till våran svenska lärare och få reda på vad vi fick för betyg på våra noveller vi skrev innan jul :'o hoppas att det gick bra iallafall :o hehe.
sedan har vi miljö igen. efter de tyska.
sedan ska jag och alex till pappas lägenhet, där vi ska laga mat :)
kan nog kanske slänga upp en bild på de senare :) hehe!
aja. ha en bra dag! :) pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan! välkommen till min lilla blogg! Jag heter Nadja och är 17 år fyllda. Mitt liv består av vänner, foto, musik och familjen. Jag går Andra året på Kopparlundsgymnasiet i Västerås, som är en speciall inriktad skola inom Media Samhäll och Design. Och där trivs jag. Här i min blogg kommer ni få läsa om min vardag, sådant jag gillar, ibland slänger jag även upp lite bilder, och lite annat! hoppas ni har en bra dag! pusshejs <3



Bilder
Filmer
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Direkt från hjärtat Dagens plus/minus
Tokio Hotel <3


2010
Januari . Februari

2009
April . Maj . Juni
Juli . Augusti . September
Oktober . November . December

RSS 2.0